svar på fråga:

fick nämligen en fråga på fb av en tjej som går i samma skola som mig, som dessutom jag inte gillar för fem öre ...
Som frågar mig är du lebb? ,
eh? så jag frågade henne vrf hon tyckte detta och började tjafsa lite med henne, så kom hon fram till att min profilbild på fb "såg" ut som att jag var det?
och jag menar jag har en bild på när jag kysser joel?!
haha, så jag började undra och fråga henne: om hon hade synfel att hon inte såg att det var joel på bilden för det ser man väldrigt tydligt? Och nej så klart det gjorde hon nt..
Och så sa jag till henne att du borde nog skaffa glasögon för två orsaker, både för att du tror att jag är lebb? och sen serr du nt att det är en kille?
Så fick jag svar tbx, att haha nej dt behövs inte det kan väl du göra?
men saken är den att jag redan har glasögon så det är helt fine för mig älskliiing ;)

hhaha, egentligen så orkar jag faktist nt slösa energi på sådana hära saker, men man kan ju inte låta bli att skratta till en sådan idiotisk person?
och härom dagen kom hon med värsta idiotiska frågan och frågade om jag hatade henne? vilken normal person kommer från ingenstans och fråga om jag hatar henne? hahaha,

patetiskt iaf, men orka inte bry mig längre men om hon lägger sig i mitt liv igen och håller på att ställa massa frågor så tycker jag synd om henne ;) ahaha,

/ N




Ser dt ut som jag kysser en tjej? nooo way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0