sleeeeeeeeeeepopver

igår så sov hannah, becka och zara här, vi fick till det med sovplatserna och det..'
vi stack t willis sen fritidsgården, haha, känns som man lever där nere (;
Efter det så stack vi hem, och det var så himla sköönt att lägga sig under täcket iaf en timma eller så.
Sov ju utan täcke inatt, Zara och jag skulle ju DELA men hon tog allt :( sen sparkade hon mig och sånt åhhh, var riktigt irreterad igår ...

Så nuska snart beckas mamma hämta oss, köra mig och zara hem till zara sen kommer becka och hannah lite senare..
Så ska jag och zara gå och lägga oss i ett varmt gott bad, sjukt sköönt ska det bli,'
Lite senare ikv blir det nog att träffa my booy, en stund iaf (:

skriver nog mer hos zara sen! (;
vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0